GHI B.V. is een landelijk opererende service- en onderhoudsorganisatie voor de grootkeukentechniek, koeltechniek en airconditioning bij hotels, (zorg) instellingen, restaurants, cateraars, sportkantines of andere bedrijven opererend in de restauratieve markt.
GHI B.V. beschikt, 24 uur per dag, 7 dagen per week, in Nederland over goed opgeleide en volledig geoutilleerde service technici welke jouw keukeninstallatie, koelinstallatie of airconditioning in goede conditie kunnen behouden.
Een onderhoudsovereenkomst bij GHI levert de volgende voordelen op:
- Zekerheid voor uw onderneming met onze 24/7 service,
- Persoonlijk aandacht, één aanspreekpunt,
- Ontzorgen, aanbod huur apparatuur,
- Service aan alle merken en ook A-merken,
- Milieubewust service, groen handelen en duurzame producten leveren,
Oprichter van GHI is Danny Kamta. Hij heeft een unieke filosofie waarbij de klant centraal staat en voor hem telt eigenlijk maar één ding: tevreden klanten! Dit principe hebben we doorgezet binnen de hele organisatie en mede daardoor is GHI uitgegroeid tot een succesvol dienstverlenend bedrijf.
Onze missie is het bieden van hoogwaardige kwaliteit aan onze relaties tegen een eerlijke prijs. Daarbij staat een succesvolle bedrijfsvoering en reputatie van onze klanten hoog in het vaandel. Hier is onze werkwijze op gebaseerd.
Meer informatie is te vinden op de GHI-website: www.ghibv.nl